خدمات-محصولات اعلام حریق inim ایتالیا (نمایندگی رسمی فروش)

محصولات اعلام حریق inim ایتالیا (نمایندگی رسمی فروش)

محصولات اعلام حریق  inim  ایتالیا (نمایندگی رسمی فروش) شرکت توسعه فناوری و ارتباطات ایمن دیار با راهکارهای جامع محصولات اعلام حریق inim ایتالیا در جهت تامین نیازهای امنیتی و حفاظت در برابر حریق کارفرمایان محترم میباشد.

راهکارهای جامع با محصولات اعلام حریق inim ایتالیا :

تجهیزات اعلام حریق برند INIM در ایتالیا تولید می‌شوند. برند اینیم یکی از معتبرترین  پیشرفته ترین برندهای جهان در حوزه تجهیزات آتش نشانی به‌خصوص تجهیزات اعلام حریق است. این برند کار خود را از حدود ۱۶ سال قبل و در سال ۲۰۰۵ آغاز کرده است. با وجود قدمت نسبتاً کم، اینیم توانسته است محصولات خود را در ۵ قاره به فروش برساند. این کمپانی مسئولیت اجتماعی خود را در وب سایت رسمی خود این چنین بیان می‌کند: «کمپانی که برای مشارکت ارزش قائل است».

ماموریت کمپانی INIM  : 

 یافتن راه‌های نوین برای ایمنی افراد و تاسیسات

 چشم‌انداز کمپانی INIM  : 

 «INIM برای محافظت از جان مردم به دنیا آمده است.

INIM آمده است تا همگان اطمینان حاصل کنند که چیزهایی که برای آنها باارزش هستند دود نخواهند شد.

INIM آمده است تا لذت و راحتی را برای  آینده‌ای جدید و روشن،ایجاد کند .»

 

شرکت توسعه فناوری و ارتباطات ایمن دیار بعنوان نماینده رسمی محصولات اعلام حریق inim ایتالیا در جهت تامین نیازهای امنیتی و حفاظت در برابر حریق کارفرمایان محترم میباشد.

 سیستم اعلام حریق آدرس پذیرINIM Addressable fire alarm system

این نوع از سیستم اعلام حریق جهت اماکنی با وسعت و تصرف بالا مورد استفاده قرار میگیرد، از ویژگی های این نوع از سیستم های اعلام حریق، مشخص کردن مکان وقوع حریق بصورت نقطه ای و با ضریب خطای بسیار پایین می باشد، در این مدل از سیستم اعلام حریق کلیه تجهیزات موجود بر روی مدار دارای یک کد شناسایی منحصر به فرد می باشند که از طریق آدرس دهی این کد، مکان دقیق هر المان مشخص می باشد.یعنی در یک ساختمان کاملا مشخص می باشد که در کدام قسمت و در کدام اتاق، کدام دتکتور فعال شده است.

در این نوع از سیستم اعلام حریق کلیه تجهیزات بر روی یک رشته کابل که از کنترل پنل خارج می شود نصب میگردد و نهایتا، انتهای کابل پس از چرخیدن در محیط بخ داخل پنل بر میگردند که اصطلاحا به ابن گردش و برگشت لوپ LOOP گفته میشود.

 

سیستم اعلام حریق متعارفINIM Conventional fire alarm system

این نوع از سیستم اعلام حریق بصورت متداول جهت استفاده در اماکنی با تصرف های کم مورد استفاده قرار میگیرد.به این دلیل که امکان نمایش دقیق نقطه ی وقوع حریق در این سیستم میسر نمی باشد و بیشتر بصورت منطقه ای مکان وقوع حریق را نمایش می دهد،در سیستم های اعلام حریق متعارف، محدودیت هایی از نظر استفاده از تعداد تجهیزات ( شستی ،آژیر، دتکتور ودیگر تجهیزات ) وجود دارد، به عنوان مثال در بعضی از انواع برند های بر روی هر زون فقط می توان تعداد 24 عدد دیوایس استفاده کرد و یا با توجه به افت ولتاژ میتوان مصافت مشخصی از کابل برای نقطه ی ابتدایی و انتهای هر زون در نظر گرفت.

در سیستم های اعلام حریق متعارف یک رشته سیم 2*1.5 از ترمینال هر زون خارج میشود و کلیه تجهیزات آن منطقه در این مسیر بر روی کابل نصب میشوند و در انتها برای مشخص شدن انتهای مسیر EOL یک مقاومت و یا خازن در انتهای خط قرار می گیرد ،در صورت بروز هرگونه قطعی در مسیر، زون مربوطه دچار فالت میشود.

 

دتکتورهای خاص INIM

 

دتکتورهای گازINIM

دتکتور های گازی صنعتی INIM از جدیدترین تکنولوژی ساخت SMT استفاده می کند. این تجهیزات از آخرین تکنولوژی ها برای بدست اوردن سریعترین پاسخ با دقت و قابلیت اطمینان بالا استفاده میکند.

با تنظیم ساده آستانه های شناسایی( درصد PPM یا L.I.E) متناسب با نوع گاز

همخوانی جبرانی سیستم متناسب با دمای محیط.

با قابلیت تعویض ساده سنسور دتکتور ها بدون نیاز به کالیبراسون مجدد

پوشش گستره وسیعی از انواع گازها در شرایط محیطی مختلف

برنامه ریزی عملکرد دتکتورها از طریق کامپیوتر (با رابط مخصوص) و یا از طریق گوشی های هوشمند (اندروید) ( تغییر آستانه عملکرد دتکتور ، سطح مشاهده گاز موجود در محیط ، شبیه سازی و تعیین شرایط هشدار – پیش هشدار- و خطا )

دانلود کاتالوگ محصولات متعارف( کانونشنال) inim- نسخه فارسی کاتالوگ متعارف کانونشنال inim

دانلود کاتالوگ محصولات آدرس پذیر inim- نسخه فارسی- کاتالوگ آدرس پذیرINIM

دانلود دفترچه های نصب و راه اندازی پنل previdia216

دانلود کاتالوگ محصولات دتکتورهای گاز inim– نسخه فارسی کاتالوگ گازinim

سایت مرجع : INIM.BIZ

http://www.fssguvenlik.com.tr/